Världens största förvaringsbehov versus världens minsta förråd

Min, och det är med en liten tår i ögat jag berättar, favoritgranne Emelie har flyttat. Det innbar förutom hjärtesorg att min bokpåse (på ungefär 75-90 kg böcker) var tvungen att flyttas från hennes före detta förråd.

Problemet var att mitt förråd är fullt. Nu är det mer än fullt.

Fullt förråd
Observera den gula tingsten i botten. Där har du bokpåsen.


För övrigt heter min nya granne H. Larsson (ska han värva ner i Öster månne?)

Kommentarer
Postat av: Fd granne

Fick du inte ha kvar din "lilla" påse hos H? Han verkade ju vara en sympatisk människa! Frågade du verkligen snällt?

2008-09-03 @ 08:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0