Vad jag har gett mig in på...

På Onsdag ska jag åka till helsingborg med jobbet, jag luskar fortfarande på om tåg eller buss är bästa färdmedlet. I vilket fall som helst känner jag mig sjukligt oförberedd på att förhandla kontrakt med en stor leverantör. Sanningen är den att jag inte alls är förberedd. Jag har ingen aning om vad som förväntas av mig. Nu får jag tillbaka för att jag bad om "mer kvalificerade arbetsuppgifter", jojo. Det är nog läge att läsa på lite om OB10, någon som har någon inside information om dem? Ni är välkommna med svar, ett fall och en lösning.

image30

Kommentarer
Postat av: Egoina

hälsa om du ser mig :)

2008-03-25 @ 02:27:45
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0