Sömn

Det spelar ingen som helst roll att Intern revision och controling är två av världens roligaste samtalsämnen, jag somnade iallafall nästan när, vår lite beiga vice vd introducerade oss för vilka arbetsuppgifter de som jobbar med just intern revision och controling har. Jag tog det med andra ord inte alls lugnt. Ett misslyckande kan tyckas, kanske hade det en vag ankrnytning till mitt något osunda uppstigande strax innan vädergudarna, som normalt sett är uppe lång tidigare än någon någerlunda frisk människa.

Ryktet om mina jongleringskunskaper är betydligt överdrivet, och jag är nästan helt oskyldig till det...

image16

Allt skulle vara så mycket enklare om kraften var med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0