Påsk equals sova

Påsken är snart slut. Det finns inte så mycket att göra åt det. Det är bara att gilla läget. Imrogon ska klockan ringa 05:50 igen. Men jag är ganska nöjd, förutom att jag har kommit in i en livskris så har jag iallafall fått sova en hel del, vilket borde innebära att jag ska klara av veckan som kommer. Tisdag blir en vanlig dag, onsdag och torsdag kommer jag att tillbringa i Helsingborg och fredag bär det av till danmark. Borde det inte vara snö i danmark också? Jag undrar hur det ska gå med det träningslägret, kanske ska du bli en värmebölja över vår del av världen lagom till vår avfärd. Annars har jag hört att fruset gräs är väldigt trevligt.

Jag har arbetat på kvarnen och jag har blivit producerad, reducerad till statistik. Jag har skapat ett gyllene blad på skoj men fortfarande har inget av vikt blivit gjort. Saker som jag skulle vilja göra, saker som jag skulle vilja lära mig att uppskatta. Sakerna som jag provat men hatade.
Om världen förde iväg mig från mina förinställda uppfattningar och erbjöd mig ett liv. Se till att ha ditt bagage märkt.

image29

Jag måste verkligen köpa en vit hatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0