Svensktoppen


Jag blev uppriktigt glad i måndags när jag läste veckans svensktoppen i Metro. Där stod det nämligen att

Helen Sjöholm med Benny Anderssons Orkester - Du är min man

inte var med på listan. Fest tänkte jag! Började fundera på vilken tårta jag skulle köpa för att bjuda avdelningen på denna högtidsdag. MEN det visade sig att Metro bara publicerar topp 8 (av 10) placeringar. Varför? Ja jag antar att det är för att spara in lite utrymme.

Nu går låten istället in på sin 198:e vecka. Ja 198!



Kommentarer
Postat av: Gusten

Faktiskt ganska kul läsning! Piggar helt klart upp före en fyra timmar lång kommande domarutbildning.! Ja tro det eller ej, ungefär lika osannolikt som att Helene Sjöholm och BAO skulle ligga 198 veckor på ST.. Gött...
För övrigt hoppas jag att du gör tre mål på fredag och blir utvisad. Någon måste ta säsongens första röda.
Varför har du slutat spela hattrcik förexten? Hittar inte Reboot Fc längre?!?

2008-04-16 @ 17:05:01
Postat av: Sofia

Har irrat runt lite på din blogg, och ja, kan bara säga att den är toppensoft att läsa! :) du sätter fingret på det där lilla extra ibland, haha, det piggar upp må du tro!

2008-04-18 @ 00:43:47
URL: http://diesofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0