Dörren


Jag är något "modernt samhälle"-skadad. Troligen är jag inte heller ensam om det. Låt mig förklara vad jag menar:

Igår gick jag till ICA. Framme vid ingången går jag rakt fram och förväntar mig att dörren automatiskt ska öppna sig åt mig och visst. Det brummar till lite och dörrarna börjar öppna sig, men inte mer än några centimeter.

Jag fortsätter däremot precis som vanligt och går rakt in i dörren.

Vittnen till händelsen hävdar att dörren tillfällit fått något tekniskt fel, men jag vet att det var något personligt.



Kommentarer
Postat av: Daniel C

"Vittnen till händelsen hävdar att dörren tillfällit fått något tekniskt fel, men jag vet att det var något personligt."

HAHAHA!

2008-04-27 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0